28.3.2014

Vanhoja ihanuuksia

Huhhuh. On ollu kyllä aika rankka viikko. Maanantaista keskiviikkoon olin pois koulusta ja nyt oon taas koulussa. Istun median luokassa jalat penkillä ja rassailen tabletilla kun koneille ei mahtunut. Jalka on ihan turvoksissa ja sinisenä paikka paikoin, mutta sillä kestää vähän jo kävellä.
Aurinko paistaa, ilma lämpenee ja viikonloppu häämöttää edessä. Koulu loppuu kahelta ja sitten pääsee kotiin. Ei valittamista. :)

Keskiviikkona käytiin äitin kanssa kirpputorilla ja sieltä löyty tämmöinen ihanuus: 
                             

Riihimäen lasin Grapponia- kermakko oli vaan 10€ joten se oli pakko ostaa.


Lisäksi siellä oli tämmöinen yhdistelmä myynnissä hintaan 1€. Nämähän ei oo minkään arvosia, mutta oon keränny tämän värisiä ja samanlaisia, kahvikuppeja ja tasseja, niin oli pakko ostaa nuo täydentämään mun varastoa. :D


Ja mulle tuli tämmönen tiistaina postipakettina. Tuo on Iittalan Kastehelmen vanhaa tuotantoa. Mulla oli ennestään jo kermakko ja sen pieni lautanen, mutta sokerikko oli jostain syystä kadonnut. Sitten löysin eräältä facebook- palstalta kauan etsityn sokerikon hintaan 15€ posteineen. Sanoisin että se oli aika edullinen. :) Vietyäni sokerikon kermakon viereen huomasin, että tuo on kellastunut ihan sikana verrattuna kermakkoon. Nyt sitten pitäis yrittää kirkastaa ja puhdistaa sitä, mutta en ole tutkinut että miten. Osaisko joku kertoa?

Keskiviikkona kuvatessani ajattelin vielä napsia mun fimo-teoksista kuvia kun en ole aiemmin esitelly. Nuo on kyllä niin herrrrrrrkkuja, mutta en ole käyttäny yhtään kertaa nuita kaulassa. Miksiköhän en? En tiiä.

 Oon kova itse ilkimys-fani, joten oli pakko kokeilla miten Minion syntyy fimoilla. Aika söpö.

 
Sitten oon tehny tämmöisiä, kaikkien ideoiden saattelemana. Näitä vois antaa lahjaksi niin aikuisille kuin lapsillekki ja tikkarit on tosi kauniita kaulassa.

Tässä olis vielä tunti jälellä mediaa, niin taidan ruveta hieman muokkaamaan blogin ulkoasua ja kehittelemään kaikkea muutakin. Aurinkoista loppupäivää! 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti