19.6.2014

Kylmä juhannus

Hohhhoh. Yläkoulu on nyt päätetty, kesälomaa on vietetty jo melkein kuukausi ja ilma on ihan perseestä. Toukokuussa kävin luokkaretkellä luokkani kans ja se meni suhteellisen hyvin mutta Helsinkiin en enää halua, liian hieno paikka mulle. Jotenki tulin hulluksi niitten kaikkien hienojen keskellä. Kokeet oli ja meni ja pian sainkin jo päättötodistuksen kouraan.

Nyt se elämä vasta alko. Keskiarvo oli 8.9 ja mulle juuri täydellinen. Palkinnoksi 9 vuoden uurtamisesta sain opiskelupaikan OSAO:lta! 12.6 iltapäivällä niitten sivulle tuli tieto ja siellähän mun nimi oliki. Oon päässyt siis Kaukovainion yksikön tekniikan puolelle opiskelemaan rakennusalan perustutkintoa ja kolmen vuoden päästä meikästä tulee vähintään talonrakentaja! On niin huippua että pääsee omiensa joukkoon sinne ja saa uusia ystäviä. Uusia kavereita oon tänä vuonna jo tähän mennessä saanu  enemmän ku koskaan ja muutenki odotukset on korkialla tulevaisuutta kohtaan. Siitä tytöstä jonka kerroin tavaneeni pääsykokeissa niin meistäkin on jo kehkeytyny kaverukset ja nähtykki on. Melkein voitas olla ku kaksoset ku ollaan niin samanlaisia luonteelta ja kiinnostuksiltamme:)

Tännekki mulla on jäänny kirjottamatta ja nyt kirjottelen uuella tietokoneella. Kiitos mummille. Kesäloma on vietetty metässä puunkaadossa ja kotona siivoten, pikkusia hoitaen ja ulkohommia tehen. Käsitöitä en oo tehny MITÄÄN... Kamalaa! Leiponu ja ruokaa oon laittanu melkein joka päivä. Noo jospa se motivaatio tulis viimestään syksylllä, sillä nyt mua kiinnostaa enemmän ulkona puuhastelu ja puutarhahommelit.

Ulkona sato vettä ja väänsin sekavan kirjoituksen mutta kyllä nyt tällle puolelle reseptejä kirjotan ja ideoin uusia juttuja ku kerran seuraavat kymmenen päivää vaan sataa ja on kylmä. Laitan muutaman kuvan viikonlopulta ja kesäloman ajalta. Taidan alkaa loihtimaan juhannusherkkuja ja lähtä ulos Mukavia työ- ja lomapäiviä ja iloista juhannusta!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti