25.4.2014

Ihana elämä

Mikä voiskaan olla ihanampaa kuin aurinko, lämpö, paras seura ja mukavaa tekemistä! Tämä kuukausi on ollu niin vauhdikas ja ohjelman täyteinen että en tiedä enää mitä oon tehny.
Kirjoittaminen ja käsitöiden tekeminen on jäänyt juuri näiden aktiviteettien takia todella vähälle.
Kerron nyt kuitenkin kuvina ja pienin tekstein hieman kuulumisia!

Tässä taas uusi kierrätyskohde. Meidän koulun ihana käsityön opettaja oli kehitellyt aivan mahtavan korun, joka on tehty pyörän sisuskumista. Kokeilin yksi ilta tehdä, ja aika nätti siitä tuli. Ei mennyt ihan nappiin, mutta näyttää aika paljon siltä originaalilta! :D Täytyypi tutkia ja ideoida uusia koruja. Toukokuussa Martta-ilta pidetään meillä (en tiedä mitä herkkua vois leipoa) ja suunnitelmissa on askarrella juuri tällaisia, mutta olis kiva löytää jotain muitakin koruideoita mitä vois sillon toteuttaa.


        Rakas pikkusisko <3 (jolla on veljensä vanhat vaatteet ja jotka saattaa hämätä sukupuolessa :D ).



Kevätaurinko paistaa lämpimästi (myös tällä hetkellä), pikkusisko ulkoilee minun kanssa joka päivä yhtä tomerasti oli ilma mikä hyvänsä ja kevään ensimmäiset voikukat on tullut! <3  Tämä on sitä parasta elämää!





  Eilen mulla oli Rakennusalan pääsykoe Oulussa, ja se meni ihan hyvin! Kaikki kokeen osa-alueet oli aika helppoja ja voin sanoa että luulin sitä vaikeammaksi. Jännitin viimeisen viikon ennen torstaita, mutta sitten kun tuo hetki koitti niin oli niin luonnollista ja helppoa olla. Siellä oli ihan mahtavaa porukkaa ja luulen että sain ainakin yhen uuden kaverin, sillä siinä kokeessa oli mun lisäksi vain yks tyttö. Tämä tyttö vaikutti paljon mun kaltaselta ja oli tosi kivan olonen. Toivon että jos päästään kummatki sinne kouluun niin ystävystyttäs. :) Ja toivon toki että me ei oltas ainoita tyttöjä. :D

Kun pääsin tuonne uusille huudeille, tuli semmonen olo että haluan äkkiä eroon kaikista facebook-kavereista joilla en tee yhtään mitään. Siispä mulla oli 350 kaveria vielä eilen illalla ja ärsytyksen keskellä poistin niistä 160, jäljelle jäi 190. Jopa helpotti kovasti. En halua päästä toki mun ystävistä eroon, koska mulla on muutama aivan mahtava ystävä ja muita todella läheisiä ihmisiä<3, mutta ihmiset, jotka vaan mulkoilee ja ei puhu mitään, rupiaa ärsyttämään. En tee semmosilla yhtään mitään ja parempi mun on olla kun kukaan inhottava ei kyttää mun tekemisiä. Sellaiset poistin, ja haluan eroon niistä jollain tavalla ihan muutenkin.
Nyt on niinkun tilaa uusille kavereille ja ai että kun odotan että pääsen tuonne ammattikouluun ja eroon tästä kaikesta. Vaikka on haikeaa jättää monta ihanaa opettajaa ja hyviä kavereita muille teille, niin silti odotan innolla uusia kasvoja ja kokemuksia. Oon saanu tästä jo tarpeekseni.

 Rakas täti oli mua käyttämässä siellä pääsykokeessa ja käytiin samalla vähän soppailemassa. Me päätettiin ruveta lenkkeilemään ihan urakalla koska kaupasta löyty nuin ihanat kengät! Mun jalan koko on 44, ja luulin että en löydä naisten kengistä sopivan kokoisia, mutta yllättäen Reebookilla on isot kengät kokonumeroon nähden ja nuo koko 42 olevat mahtu mulle. Mahtavaa! :D Ostin mää uudet pinkit guidetkin koska entiset oli niin kärsineet. Ja toki me ostettiin muutakin mutta jätänpä mainimatta.




 Sitten ku joudan, mun on pakko alkaa ompelemaan näistä kankaista pikkusiskolle jotain ihanaa! Muitakin ihania ideoita on pää pullollaan. Kerrankin tiedän että mitä tekisin.







Äiti ja iskä kävi viime viikonloppuna reissussa ja toi mulle tuliaiseksi ihan sikamageen 24 cm irtopohjavuoan ja uusia nuppineuloja.<3 Oli kyllä raskas lauantai ja sunnuntaipäivä olla 5 apinan kanssa kotona. Oli mulla apuan täti ja mummi, ja oli meillä hauskaakin, mutta silti otti koville. Sitten kun vanhemmat ajo pihaan niin kyllä nousi kaikilla hymy korviin!

Pääsiäisviikonloppuna tein sitruunakuivakakkua. Yllättäen miesväellä oli niin kiire kahville, joten kuorrutus oli pakko heittää lämpimän kakun päälle ja sehän levis ku aasin perse. Ei se haittaa, sillä kakku oli tooosi hyvää, ja tais hävitä kerralla parempiin suihin!



Luulen että tais tulla selväksi että miten menee, ainakin kirjotin vähän ronskilla otteella joitain asioita (kertoo aika paljon mun luonteesta). :D

Kirjotin tämän täällä koulun median tunnilla. Ennen näitä tunteja oli liikuntaa, ja sisäänajoin uusia kenkiä. Pelattiin jalkapalloa ja vähän lenkkeiltiin - parasta liikuntaa. Arska paisto, reiskat oli päässä ja tykitin palloa hirveällä raivolla. :D Tuli kyllä niin mahtava olo että voisin melkein leijua. Nyt tuntuu että perjantai on lähtenyt hyvin käyntiin ja toivon mukaan viikonloppukin menee hyvin. Ja tiedoksi mulla on enään 13 päivää koulua ja sitten se on ohi! Jeee!


Mahtavaa ja aurinkoista viikonlopun alkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti